“Alfa Romeo Link” Genel Hizmet Koşulları

1- Genel

  1. Alfa Romeo Link Genel Hizmet Koşullarında (“Hizmet Koşulları”) yer alan hizmetler TOFAŞ Türk Otomobil Fabrikası A.Ş. (kısaca "Alfa Romeo Türkiye") tarafından sağlanmaktadır.
  1. Alfa Romeo Türkiye, kendi takdirinde olmak üzere işbu Hizmet Koşulları’nın içeriğini, Kullanıcılara Hizmet Koşulları aracılığıyla sağlanan herhangi bir hizmeti, uyarı yapmaksızın, dilediği zaman değiştirme ya da sona erdirme ve bu Hizmet Koşulları’nda kayıtlı kullanıcı bilgi ve verilerini sistemlerinden silme hakkını saklı tutar. Alfa Romeo Türkiye, dilediği zaman istediği şekilde bu kullanım koşullarında değişiklik yapabilir. Bu nedenle, bu koşulların www.alfaromeo.com.tr veya yolarkadasim.fiat.com.tr adresinde yer alan güncel versiyonunu belirli dönemlerde tekrar okumanız önerilmektedir.

2- Kapsam

  1. İşbu Hizmet Koşulları, Alfa Romeo Türkiye tarafından üreticisi ve/veya distribütörü olduğu “Alfa Romeo” markasına ait belirli model araçlara sağlanan “Alfa Romeo Link” hizmetinin kapsam, içerik ve işleyişine dair hususları belirlemektedir.
  1. “Alfa Romeo Link” hizmetinin kapsamı, içeriği ve işleyişine dair tüm bilgilere  www.alfaromeo.com.tr veya yolarkadasim.fiat.com.tr üzerinden ulaşabilirsiniz.
  1. “Alfa Romeo Link” hizmeti, Alfa Romeo Türkiye tarafından iş bu “Hizmet Koşulları” doğrultusunda sağlanacaktır.
  1. İşbu Hizmet Koşulları’nda adı geçen “Kullanıcı” Alfa Romeo Türkiye Yetkili Bayilerinden “Alfa Romeo Link” hizmetini içeren aracı satın alan ve adına ruhsatlandırılan veya Alfa Romeo Türkiye Yetkili Servisleri aracılığı ile aracına “Alfa Romeo Link” hizmetini içeren ekipmanı satın alarak taktıran ruhsat sahibi gerçek veya tüzel kişiyi ifade eder.
  1. “Alfa Romeo Link” hizmeti, aracını sadece Türkiye’de tescil ettirmiş Kullanıcılar için ve Türkiye sınırları dahilinde sunulur.
  1. İşbu Hizmet Koşulları’na erişim sağlayan her kullanıcı iş bu “Hizmet Koşulları”nı kayıtsız şartsız kabul eder.

3- “Alfa Romeo Link” Hizmet Süresi

Kullanıcı, işbu Hizmet Koşulları kapsamında satın aldığı hizmeti 1 (bir) yıl süre ile kullanabileceği gibi, bu sürenin bitiminde Kullanıcı tarafından ücreti mukabilinde aboneliğin yenilenmesi ile yenileme süresi kadar kullanabilecektir. Kullanıcı tarafından satın alınan hizmet paketlerinde belirtilen sürenin sonunda, Alfa Romeo Türkiye tarafından sağlanan “Alfa Romeo Link”in katma değerli hizmetleri (uzaktan kontrol özellikleri, arıza bilgilendirmesi, ambulans hizmeti) otomatik olarak devreden çıkacak ve kullanılamayacaktır. Söz konusu hizmet süresi sonunda aboneliğin Kullanıcı tarafından yenilenmemesi halinde, Kullanıcı’nın aracına takılan cihazın bağlantısını kesmek üzere Alfa Romeo Yetkili Servisi’nde ekipman (donanım) demontajı yaptırması ve/veya Müşteri İlgi Merkezi’ni (444 22 55) araması gerekmektedir. Kullanıcı tarafından abonelik yenilemesi yapılmaması halinde, devam eden süreçte aboneliğin kullanıcı tarafından yenilenmek istenmesi ihtimaline karşı, söz konusu hizmet süresinin bitmesinden itibaren devam eden 1 (bir) yıl boyunca, araçta bulunan sim kartlı cihaz, katma değerli hizmetler olmaksızın araçtan anonim şekilde veri elde etmeye devam eder.

        

4- “Alfa Romeo Link” Hizmetinin Sağlanması

  1. “Alfa Romeo Link” kapsamındaki hizmetlerin Alfa Romeo Türkiye tarafından Kullanıcı’ya sağlanabilmesi için;

Hizmetin kullanımına ilişkin tüm işlemlere ait detaylara www.alfaromeo.com.tr veya yolarkadasim.fiat.com.tr sayfasından ulaşabilirsiniz.

  1. Hizmetler, Kullanıcı’nın aracına, Alfa Romeo yetkili servisleri tarafından Kullanıcı’nın talebi doğrultusunda takılan ve takılan parçanın içinde yer alan özel bir sim kart ve donanım aracılığıyla sağlanır. Bu nedenle “Alfa Romeo Link” ile sunulacak hizmetler, ilgili mobil ağ operatörleri tarafından baz istasyonlarının çekim alanı ile sınırlıdır. Hizmetlerin sunulması için gerekli mobil iletişim ağının düzgün bir şekilde çalışıyor olması ve kullanıma hazır olması zorunlu koşuldur. Hizmetler, ayrıca hava, topografya, aracın konumu ve/veya teknik uygunluğu, yazılım ya da sistemlerin işlerliği ve erişebilirliğine ilişkin aksaklıklar, manyetik ve/veya fiziki koşullar tarafından da etkilenebilir.
  1. Hizmetler; grev, lokavt, doğal afetler, terör saldırıları ve/veya resmi talimatlar gibi mücbir sebepler ve/veya hizmet tesislerinin veya hizmetlerin düzgün bir şekilde sunulması veya geliştirilmesi için gerekli olan, trafik bilgisi sunucuları veya ağ operatörleri ile  hizmetleri sağlayan yazılım ya da sistemlerdeki teknik ve diğer önlemleri (bakım, onarım, sistem ile ilgili yazılım güncellemeleri, genişletmeleri vb.), nedeniyle aksayabilir. Hizmetler, üçüncü kişilerin etki veya müdahaleleri sonucu telekomünikasyon sistemlerinde meydana gelebilecek arızalar nedeniyle aksayabilir. Bu gibi durumlarda Alfa Romeo Türkiye, söz konusu arıza ve erişim engellerinin derhal giderilmesi için gerekli makul çabayı gösterecektir.
  1. İşbu Hizmet Koşulları’nın 4.2. ve 4.3. maddeleri doğrultusunda “Alfa Romeo Link” hizmetinde yaşanabilecek aksaklıklardan ve bu aksaklıkların sonuçlarından Alfa Romeo Türkiye hiçbir şekilde sorumlu değildir.
  1. Hizmetlerin kullanımı ile ilgili yaşanacak sorunlar için www.alfaromeo.com.tr veya yolarkadasim.fiat.com.tr adresinde yer alan kanallar üzerinden veya 444 22 55 numaralı telefondan Alfa Romeo Müşteri İlgi Merkezi ile iletişime geçebilirsiniz.

5.  “Alfa Romeo Link” Hizmetinin Kullanımı

5.1.         İşbu Hizmet Koşullarına konu olan haklar, sadece ruhsat sahibi Kullanıcı’nın “Alfa Romeo Link” hizmetini satın aldığı aracına özel olup, Kullanıcı’ya ait olsun veya olmasın başka bir araca aktarılamaz veya başka bir araçta kullanılamaz.

5.2.         Araca, Alfa Romeo Yetkili Servisi tarafından ya da gösterildiği şekilde Kullanıcı tarafından takılan ve aracın bir parçası olan sim kart içeren donanım, Kullanıcı tarafından yalnızca “Alfa Romeo Link” ile sunulan hizmetlerden faydalanmak için kullanılmalıdır.

5.3         Kullanıcı, “Alfa Romeo Link” hizmetlerini, ancak ilgili mevzuatın izin verdiği sınırlar dahilinde kullanabilir. Kullanıcı, bu hizmetleri yasadışı amaçlar için kullanmamakla ve üçüncü kişilerin, Hizmetleri bu amaçla kullanmasına müsaade etmemekle yükümlüdür. Aksi halde, her türlü aykırı kullanımın sorumluluğu doğrudan ve münhasıran Kullanıcının sorumluluğundadır. Kullanıcı işbu “Alfa Romeo Link” ile sağlanan hizmetlerden elde edeceği verileri ve/veya bilgileri, ticari amaçlarla kullanmayacağını; bu amaçlarla üçüncü kişiler ile paylaşmayacağını, fikri mülkiyet ihlalinde bulunmayacağını kabul ve taahhüt eder.

6. “Alfa Romeo Link” Kullanıcı Giriş İşlemleri ve Uygulama Kullanımı

6.1.         Kullanıcı, “Alfa Romeo Link” ile ilgili aldığı hizmetlere ilişkin işlemlerini www.alfaromeo.com.tr veya yolarkadasim.fiat.com.tr adresindeki internet sayfası üzerinden giriş yaparak ya da App Store, Play Store ve ilgili diğer kanallar üzerinden ücretsiz olarak cep telefonuna indirebileceği “Alfa Romeo Link” uygulaması ile erişim sağlayarak gerçekleştirebilecektir. Kullanıcı, internet sayfasına ve/veya uygulamaya kendisine ait bir kullanıcı hesabı açmak suretiyle kullanıcı adı/şifresi ile giriş yapabilecektir. “Alfa Romeo Link” ile sunulan hizmetlerin sağlanması için Kullanıcı tarafından hesap açma işleminin yapılması gerekmektedir. Kullanıcının, ilgili hesabı açarken verdiği bilgilerin doğruluğundan ve kendisine ait olduğundan yine Kullanıcı sorumludur.

6.2.         Kullanıcı, “Alfa Romeo Link” aracılığıyla kendisine sunulan hizmetlerin durumunu “4.1. maddede adı geçen internet sayfası üzerinden ya da uygulama üzerinden görüntüleyebilir ve yönetebilir.

6.3.         Kullanıcı, “Alfa Romeo Link” aracılığıyla kendisine sunulan ihtiyari hizmetleri App Store, Play Store ve ilgili diğer kanallar üzerinden ücret karşılığı veya ücretsiz olarak temin edebilir.

7. Kaza ve Acil Durumlar

7.1. Kullanıcı’nın “Alfa Romeo Link” hizmetine konu aracı ile kaza yapması halinde, araca takılı olan donanım üzerinden “Alfa Romeo Müşteri İlgi Merkezi”ne kaza sinyali gider ve Kullanıcı, “Alfa Romeo Müşteri İlgi Merkezi” tarafından sistemde kayıtlı olan telefon numarasından aranarak sağlık durumu ile ilgili bilgi alınır. Alınan bilgi doğrultusunda ve talep/ihtiyaç halinde veya “Alfa Romeo Müşteri İlgi Merkezi” tarafından yapılan arama sonucunda Kullanıcı’ya hiçbir şekilde ulaşılamazsa, Kullanıcı’nın kaza yaptığı konuma ambulans gönderilir, devamında Kullanıcı’nın acil durumlarda aranacak kişi kaydı varsa ve/veya Kullanıcı’nın talep etmesi halinde ilgili kişi aranarak bilgi verilir.

7.2. İş bu Hizmet Koşullarının 7.1. maddesi kapsamında sağlanacak olan ambulans hizmeti, aracın kaza anındaki sinyali alınan coğrafi konumuna sağlanır. Söz konusu ambulans hizmeti, ambulansın ulaşabildiği coğrafi alanlar ile sınırlıdır. Fiziki imkânsızlık nedeniyle ambulansın ilgili coğrafi konuma ulaşamadığı durumlarda "Alfa Romeo Türkiye"nin herhangi bir sorumluluğu doğmaz.

7.3. İş bu Hizmet Koşullarının 7.1. maddesi kapsamında sağlanacak olan ambulans hizmetine konu olabilecek ikincil transferler ve ücretler Hizmet Koşulları kapsamına dahil değildir. İkincil transfer ve ücretlere konu olabilecek ödeme ve mutabakatlar Kullanıcı ve ambulans firması arasında gerçekleşecek olup, bu anlamda "Alfa Romeo Türkiye"nin herhangi bir sorumluluğu doğmaz.

7.4. İş bu Genel Hizmet Koşulları’nın 4.2. ve 4.3 maddesi kapsamında, Kullanıcı’nın bulunduğu coğrafi konum, mobil ağ operatörü baz istasyonlarının çekim alanı dışında ise kaza anında araca takılı olan donanım etkin olarak çalışmayacağından “Alfa Romeo Müşteri İlgi Merkezi”ne herhangi bir kaza sinyali gitmeyecektir. Bu durumda, Kullanıcı, "Alfa Romeo Türkiye"nin herhangi bir sorumluluğu olmadığını kabul eder.

8. Hizmetlerin Devre Dışı Bırakılması ve Durdurulması

8.1.         İş bu Genel Hizmet Koşulları’nın 3’üncü maddesinde yer alan hizmet süresinin sona ermesi ile birlikte “Alfa Romeo Link”in katma değerli hizmetleri (uzaktan kontrol özellikleri, arıza bilgilendirmesi, ambulans hizmeti) otomatik olarak devreden çıkacak ve kullanılamayacaktır. Söz konusu hizmet süresi sonunda aboneliğin Kullanıcı tarafından yenilenmemesi halinde, Kullanıcı’nın aracına takılan cihazın bağlantısını kesmek üzere Alfa Romeo Yetkili Servisi’nde ekipman (donanım) demontajı yaptırması ve/veya Müşteri İlgi Merkezi’ni (444 22 55) araması gerekmektedir. Kullanıcı tarafından abonelik yenilemesi yapılmaması halinde, devam eden süreçte aboneliğin kullanıcı tarafından yenilenmek istenmesi ihtimaline karşı, söz konusu hizmet süresinin bitmesinden itibaren devam eden 1 (bir) yıl boyunca, araçta bulunan sim kartlı cihaz, katma değerli hizmetler olmaksızın araçtan anonim şekilde veri elde etmeye devam eder. 

8.2.    Kullanıcı, “Alfa Romeo Link” hizmetini ve sistemini herhangi bir zamanda, herhangi bir yetkili Alfa Romeo Servisi’nde devre dışı bırakabilir. Hizmetin devre dışı bırakılması ile donanım içerisinde araca yerleştirilen sim kart da devre dışı bırakılır. Bu durumda, Kullanıcı’nın iptal bildirimi en geç 10 (on) gün içerisinde işleme alınarak sonuçlandırılır.

8.3.         Kullanıcı’nın, kendisine ait Türkiye Cumhuriyeti kimlik kartını, “Alfa Romeo Link” uygulamasını indirdiği telefonunu ya da “Alfa Romeo Link” hizmetine konu aracının ruhsatını çaldırması ya da kaybetmesi durumunda Alfa Romeo Türkiye’ye 444 22 55 numaralı Alfa Romeo İlgi Merkezi üzerinden bilgi vermekle yükümlüdür. Bu durumda, Kullanıcı’nın “Alfa Romeo Link” hizmeti geçici olarak durdurulur.

9. “Alfa Romeo Link” Hizmetine Konu Aracın Üçüncü kişiler Tarafından Kullanılması, Çalınması veya Satılması  

 

9.1         “Alfa Romeo Link” hizmeti sadece ilgili aracın ruhsat sahibi olan Kullanıcı’ya özeldir. Bu nedenle, Kullanıcı kendisine özgü kullanıcı hesabını üçüncü bir kişiye devredemez.

9.2.     “Alfa Romeo Link” hizmetini haiz aracın ruhsat sahibi olan Kullanıcı tarafından kullanılması esas olup, üçüncü bir kişi tarafından kullanılması durumunda Alfa Romeo Türkiye herhangi bir sorumluluk kabul etmez.

9.3.         “Alfa Romeo Link” hizmetini haiz araç üçüncü bir kişiye satıldığında Kullanıcı, Alfa Romeo Türkiye’ye 444 22 55 numaralı Alfa Romeo İlgi Merkezi üzerinden bilgi vermekle yükümlü olup, araçta bulunan tüm kişisel verilerinin silinmesinden, kullanıcı hesabının kapatılmasından kişisel olarak sorumludur.

                

9.4.         Aracın Kullanıcı tarafından üçüncü bir kişiye satılması halinde Kullanıcı, yeni malike, aracın “Alfa Romeo Link” hizmeti açısından aktif olduğu durumunu bildirmekle yükümlüdür. Yeni malikin, mevcut aktiflik durumunu değiştirebileceği bilgisi Kullanıcı tarafından yeni malike bildirilmelidir. Bununla birlikte, Kullanıcı, işbu “Hizmet Koşulları” dokümanı ile aracın “Alfa Romeo Link” hizmetini yeni malike bildirilmesinden de sorumludur. Aksi takdirde gerek Kullanıcı gerekse üçüncü taraf(lar) açısından oluşabilecek mağduriyetlerin sorumluluğu tamamen Kullanıcı’ya aittir.

9.5.          Kullanıcı, “Alfa Romeo Link” hizmetine konu aracının çalınması halinde 444 22 55 numaralı Alfa Romeo Müşteri İlgi Merkezi’ni arayarak veya www.alfaromeo.com.tr veya yolarkadasim.fiat.com.tr adresinde belirtilen alternatif kanallar üzerinden bilgi vermek zorundadır.

10.  Gizlilik ve Kişisel Verilerin Korunması

“Alfa Romeo Link” hizmeti dolayısıyla Kullanıcılar’dan toplanan kişisel verilerin korunmasına ilişkin hükümler, bu kullanım koşullarının ayrılmaz bir parçası olan Alfa Romeo Link Kişisel Verilerin İşlenmesi Aydınlatma Metni’nde yer almaktadır.

11. İletişim

“Alfa Romeo Link” hizmeti ile ilgili olarak Alfa Romeo Müşteri İlgi Merkezi’ne 44 22 55 numarasından ulaşabilirsiniz.

 

12. Uygulanacak Hukuk ve Yetkili Mahkeme

“Alfa Romeo Link” hizmetinden kaynaklanan tüm uyuşmazlıklarda Türk Hukuku uygulanacak olup, İstanbul (Çağlayan) Mahkemeleri yetkili ve görevli olacaktır.