“Jeep Link” Genel Hizmet Koşulları

1- Genel

  1. Jeep Link Genel Hizmet Koşullarında (“Hizmet Koşulları”) yer alan hizmetler TOFAŞ Türk Otomobil Fabrikası A.Ş. (kısaca "Jeep Türkiye") tarafından sağlanmaktadır.
  1. Jeep Türkiye, kendi takdirinde olmak üzere işbu Hizmet Koşulları’nın içeriğini, Kullanıcılara Hizmet Koşulları aracılığıyla sağlanan herhangi bir hizmeti, uyarı yapmaksızın, dilediği zaman değiştirme ya da sona erdirme ve bu Hizmet Koşulları’nda kayıtlı kullanıcı bilgi ve verilerini sistemlerinden silme hakkını saklı tutar. Jeep Türkiye, dilediği zaman istediği şekilde bu kullanım koşullarında değişiklik yapabilir. Bu nedenle, bu koşulların www.jeep.com.tr veya yolarkadasim.fiat.com.tr adresinde yer alan güncel versiyonunu belirli dönemlerde tekrar okumanız önerilmektedir.

2- Kapsam

  1. İşbu Hizmet Koşulları, Jeep Türkiye tarafından üreticisi ve/veya distribütörü olduğu “Jeep” markasına ait belirli model araçlara sağlanan “Jeep Link” hizmetinin kapsam, içerik ve işleyişine dair hususları belirlemektedir.
  1. “Jeep Link” hizmetinin kapsamı, içeriği ve işleyişine dair tüm bilgilere  www.jeep.com.tr veya yolarkadasim. jeep.com.tr üzerinden ulaşabilirsiniz.
  1. “Jeep Link” hizmeti, Jeep Türkiye tarafından iş bu “Hizmet Koşulları” doğrultusunda sağlanacaktır.
  1. İşbu Hizmet Koşulları’nda adı geçen “Kullanıcı” Jeep Türkiye Yetkili Bayilerinden “Jeep Link” hizmetini içeren aracı satın alan ve adına ruhsatlandırılan veya Jeep Türkiye Yetkili Servisleri aracılığı ile aracına “Jeep Link” hizmetini içeren ekipmanı satın alarak taktıran ruhsat sahibi gerçek veya tüzel kişiyi ifade eder.
  1. “Jeep Link” hizmeti, aracını sadece Türkiye’de tescil ettirmiş Kullanıcılar için ve Türkiye sınırları dahilinde sunulur.
  1. İşbu Hizmet Koşulları’na erişim sağlayan her kullanıcı iş bu “Hizmet Koşulları”nı kayıtsız şartsız kabul eder.

3- “Jeep Link” Hizmet Süresi

Kullanıcı, işbu Hizmet Koşulları kapsamında satın aldığı hizmeti 1 (bir) yıl süre ile kullanabileceği gibi, bu sürenin bitiminde Kullanıcı tarafından ücreti mukabilinde aboneliğin yenilenmesi ile yenileme süresi kadar kullanabilecektir. Kullanıcı tarafından satın alınan hizmet paketlerinde belirtilen sürenin sonunda, Jeep Türkiye tarafından sağlanan “Jeep Link”in katma değerli hizmetleri (uzaktan kontrol özellikleri, arıza bilgilendirmesi, ambulans hizmeti) otomatik olarak devreden çıkacak ve kullanılamayacaktır. Söz konusu hizmet süresi sonunda aboneliğin Kullanıcı tarafından yenilenmemesi halinde, Kullanıcı’nın aracına takılan cihazın bağlantısını kesmek üzere Jeep Yetkili Servisi’nde ekipman (donanım) demontajı yaptırması ve/veya Müşteri İlgi Merkezi’ni (444 22 55) araması gerekmektedir. Kullanıcı tarafından abonelik yenilemesi yapılmaması halinde, devam eden süreçte aboneliğin kullanıcı tarafından yenilenmek istenmesi ihtimaline karşı, söz konusu hizmet süresinin bitmesinden itibaren devam eden 1 (bir) yıl boyunca, araçta bulunan sim kartlı cihaz, katma değerli hizmetler olmaksızın araçtan anonim şekilde veri elde etmeye devam eder.

        

4- “Jeep Link” Hizmetinin Sağlanması

  1. “Jeep Link” kapsamındaki hizmetlerin Jeep Türkiye tarafından Kullanıcı’ya sağlanabilmesi için;

Hizmetin kullanımına ilişkin tüm işlemlere ait detaylara www.jeep.com.tr veya yolarkadasim.fiat.com.tr  sayfasından ulaşabilirsiniz.

  1. Hizmetler, Kullanıcı’nın aracına, Jeep yetkili servisleri tarafından Kullanıcı’nın talebi doğrultusunda takılan ve takılan parçanın içinde yer alan özel bir sim kart ve donanım aracılığıyla sağlanır. Bu nedenle “Jeep Link” ile sunulacak hizmetler, ilgili mobil ağ operatörleri tarafından baz istasyonlarının çekim alanı ile sınırlıdır. Hizmetlerin sunulması için gerekli mobil iletişim ağının düzgün bir şekilde çalışıyor olması ve kullanıma hazır olması zorunlu koşuldur. Hizmetler, ayrıca hava, topografya, aracın konumu ve/veya teknik uygunluğu, yazılım ya da sistemlerin işlerliği ve erişebilirliğine ilişkin aksaklıklar, manyetik ve/veya fiziki koşullar tarafından da etkilenebilir.
  1. Hizmetler; grev, lokavt, doğal afetler, terör saldırıları ve/veya resmi talimatlar gibi mücbir sebepler ve/veya hizmet tesislerinin veya hizmetlerin düzgün bir şekilde sunulması veya geliştirilmesi için gerekli olan, trafik bilgisi sunucuları veya ağ operatörleri ile  hizmetleri sağlayan yazılım ya da sistemlerdeki teknik ve diğer önlemleri (bakım, onarım, sistem ile ilgili yazılım güncellemeleri, genişletmeleri vb.), nedeniyle aksayabilir. Hizmetler, üçüncü kişilerin etki veya müdahaleleri sonucu telekomünikasyon sistemlerinde meydana gelebilecek arızalar nedeniyle aksayabilir. Bu gibi durumlarda Jeep Türkiye, söz konusu arıza ve erişim engellerinin derhal giderilmesi için gerekli makul çabayı gösterecektir.
  1. İşbu Hizmet Koşulları’nın 4.2. ve 4.3. maddeleri doğrultusunda “Jeep Link” hizmetinde yaşanabilecek aksaklıklardan ve bu aksaklıkların sonuçlarından Jeep Türkiye hiçbir şekilde sorumlu değildir.
  1. Hizmetlerin kullanımı ile ilgili yaşanacak sorunlar için www.jeep.com.tr veya yolarkadasim.fiat.com.tr  adresinde yer alan kanallar üzerinden veya 444 22 55 numaralı telefondan Jeep Müşteri İlgi Merkezi ile iletişime geçebilirsiniz.

5.  “Jeep Link” Hizmetinin Kullanımı

5.1.         İşbu Hizmet Koşullarına konu olan haklar, sadece ruhsat sahibi Kullanıcı’nın “Jeep Link” hizmetini satın aldığı aracına özel olup, Kullanıcı’ya ait olsun veya olmasın başka bir araca aktarılamaz veya başka bir araçta kullanılamaz.

5.2.         Araca, Jeep Yetkili Servisi tarafından ya da gösterildiği şekilde Kullanıcı tarafından takılan ve aracın bir parçası olan sim kart içeren donanım, Kullanıcı tarafından yalnızca “Jeep Link” ile sunulan hizmetlerden faydalanmak için kullanılmalıdır.

5.3         Kullanıcı, “Jeep Link” hizmetlerini, ancak ilgili mevzuatın izin verdiği sınırlar dahilinde kullanabilir. Kullanıcı, bu hizmetleri yasadışı amaçlar için kullanmamakla ve üçüncü kişilerin, Hizmetleri bu amaçla kullanmasına müsaade etmemekle yükümlüdür. Aksi halde, her türlü aykırı kullanımın sorumluluğu doğrudan ve münhasıran Kullanıcının sorumluluğundadır. Kullanıcı işbu “Jeep Link” ile sağlanan hizmetlerden elde edeceği verileri ve/veya bilgileri, ticari amaçlarla kullanmayacağını; bu amaçlarla üçüncü kişiler ile paylaşmayacağını, fikri mülkiyet ihlalinde bulunmayacağını kabul ve taahhüt eder.

6. “Jeep Link” Kullanıcı Giriş İşlemleri ve Uygulama Kullanımı

6.1.         Kullanıcı, “Jeep Link” ile ilgili aldığı hizmetlere ilişkin işlemlerini www.jeep.com.tr veya yolarkadasim.fiat.com.tr  adresindeki internet sayfası üzerinden giriş yaparak ya da App Store, Play Store ve ilgili diğer kanallar üzerinden ücretsiz olarak cep telefonuna indirebileceği “Jeep Link” uygulaması ile erişim sağlayarak gerçekleştirebilecektir. Kullanıcı, internet sayfasına ve/veya uygulamaya kendisine ait bir kullanıcı hesabı açmak suretiyle kullanıcı adı/şifresi ile giriş yapabilecektir. “Jeep Link” ile sunulan hizmetlerin sağlanması için Kullanıcı tarafından hesap açma işleminin yapılması gerekmektedir. Kullanıcının, ilgili hesabı açarken verdiği bilgilerin doğruluğundan ve kendisine ait olduğundan yine Kullanıcı sorumludur.

6.2.         Kullanıcı, “Jeep Link” aracılığıyla kendisine sunulan hizmetlerin durumunu “4.1. maddede adı geçen internet sayfası üzerinden ya da uygulama üzerinden görüntüleyebilir ve yönetebilir.

6.3.         Kullanıcı, “Jeep Link” aracılığıyla kendisine sunulan ihtiyari hizmetleri App Store, Play Store ve ilgili diğer kanallar üzerinden ücret karşılığı veya ücretsiz olarak temin edebilir.

7. Kaza ve Acil Durumlar

7.1. Kullanıcı’nın “Jeep Link” hizmetine konu aracı ile kaza yapması halinde, araca takılı olan donanım üzerinden “Jeep Müşteri İlgi Merkezi”ne kaza sinyali gider ve Kullanıcı, “Jeep Müşteri İlgi Merkezi” tarafından sistemde kayıtlı olan telefon numarasından aranarak sağlık durumu ile ilgili bilgi alınır. Alınan bilgi doğrultusunda ve talep/ihtiyaç halinde veya “Jeep Müşteri İlgi Merkezi” tarafından yapılan arama sonucunda Kullanıcı’ya hiçbir şekilde ulaşılamazsa, Kullanıcı’nın kaza yaptığı konuma ambulans gönderilir, devamında Kullanıcı’nın acil durumlarda aranacak kişi kaydı varsa ve/veya Kullanıcı’nın talep etmesi halinde ilgili kişi aranarak bilgi verilir.

7.2. İş bu Hizmet Koşullarının 7.1. maddesi kapsamında sağlanacak olan ambulans hizmeti, aracın kaza anındaki sinyali alınan coğrafi konumuna sağlanır. Söz konusu ambulans hizmeti, ambulansın ulaşabildiği coğrafi alanlar ile sınırlıdır. Fiziki imkânsızlık nedeniyle ambulansın ilgili coğrafi konuma ulaşamadığı durumlarda "Jeep Türkiye"nin herhangi bir sorumluluğu doğmaz.

7.3. İş bu Hizmet Koşullarının 7.1. maddesi kapsamında sağlanacak olan ambulans hizmetine konu olabilecek ikincil transferler ve ücretler Hizmet Koşulları kapsamına dahil değildir. İkincil transfer ve ücretlere konu olabilecek ödeme ve mutabakatlar Kullanıcı ve ambulans firması arasında gerçekleşecek olup, bu anlamda "Jeep Türkiye"nin herhangi bir sorumluluğu doğmaz.

7.4. İş bu Genel Hizmet Koşulları’nın 4.2. ve 4.3 maddesi kapsamında, Kullanıcı’nın bulunduğu coğrafi konum, mobil ağ operatörü baz istasyonlarının çekim alanı dışında ise kaza anında araca takılı olan donanım etkin olarak çalışmayacağından “Jeep Müşteri İlgi Merkezi”ne herhangi bir kaza sinyali gitmeyecektir. Bu durumda, Kullanıcı, "Jeep Türkiye"nin herhangi bir sorumluluğu olmadığını kabul eder.

8. Hizmetlerin Devre Dışı Bırakılması ve Durdurulması

8.1.         İş bu Genel Hizmet Koşulları’nın 3’üncü maddesinde yer alan hizmet süresinin sona ermesi ile birlikte “Jeep Link”in katma değerli hizmetleri (uzaktan kontrol özellikleri, arıza bilgilendirmesi, ambulans hizmeti) otomatik olarak devreden çıkacak ve kullanılamayacaktır. Söz konusu hizmet süresi sonunda aboneliğin Kullanıcı tarafından yenilenmemesi halinde, Kullanıcı’nın aracına takılan cihazın bağlantısını kesmek üzere Jeep Yetkili Servisi’nde ekipman (donanım) demontajı yaptırması ve/veya Müşteri İlgi Merkezi’ni (444 22 55) araması gerekmektedir. Kullanıcı tarafından abonelik yenilemesi yapılmaması halinde, devam eden süreçte aboneliğin kullanıcı tarafından yenilenmek istenmesi ihtimaline karşı, söz konusu hizmet süresinin bitmesinden itibaren devam eden 1 (bir) yıl boyunca, araçta bulunan sim kartlı cihaz, katma değerli hizmetler olmaksızın araçtan anonim şekilde veri elde etmeye devam eder. 

8.2.    Kullanıcı, “Jeep Link” hizmetini ve sistemini herhangi bir zamanda, herhangi bir yetkili Jeep Servisi’nde devre dışı bırakabilir. Hizmetin devre dışı bırakılması ile donanım içerisinde araca yerleştirilen sim kart da devre dışı bırakılır. Bu durumda, Kullanıcı’nın iptal bildirimi en geç 10 (on) gün içerisinde işleme alınarak sonuçlandırılır.

8.3.         Kullanıcı’nın, kendisine ait Türkiye Cumhuriyeti kimlik kartını, “Jeep Link” uygulamasını indirdiği telefonunu ya da “Jeep Link” hizmetine konu aracının ruhsatını çaldırması ya da kaybetmesi durumunda Jeep Türkiye’ye 444 22 55 numaralı Jeep İlgi Merkezi üzerinden bilgi vermekle yükümlüdür. Bu durumda, Kullanıcı’nın “Jeep Link” hizmeti geçici olarak durdurulur.

9. “Jeep Link” Hizmetine Konu Aracın Üçüncü kişiler Tarafından Kullanılması, Çalınması veya Satılması  

 

9.1         “Jeep Link” hizmeti sadece ilgili aracın ruhsat sahibi olan Kullanıcı’ya özeldir. Bu nedenle, Kullanıcı kendisine özgü kullanıcı hesabını üçüncü bir kişiye devredemez.

9.2.     “Jeep Link” hizmetini haiz aracın ruhsat sahibi olan Kullanıcı tarafından kullanılması esas olup, üçüncü bir kişi tarafından kullanılması durumunda Jeep Türkiye herhangi bir sorumluluk kabul etmez.

9.3.         “Jeep Link” hizmetini haiz araç üçüncü bir kişiye satıldığında Kullanıcı, Jeep Türkiye’ye 444 22 55 numaralı Jeep İlgi Merkezi üzerinden bilgi vermekle yükümlü olup, araçta bulunan tüm kişisel verilerinin silinmesinden, kullanıcı hesabının kapatılmasından kişisel olarak sorumludur.

                

9.4.         Aracın Kullanıcı tarafından üçüncü bir kişiye satılması halinde Kullanıcı, yeni malike, aracın “Jeep Link” hizmeti açısından aktif olduğu durumunu bildirmekle yükümlüdür. Yeni malikin, mevcut aktiflik durumunu değiştirebileceği bilgisi Kullanıcı tarafından yeni malike bildirilmelidir. Bununla birlikte, Kullanıcı, işbu “Hizmet Koşulları” dokümanı ile aracın “Jeep Link” hizmetini yeni malike bildirilmesinden de sorumludur. Aksi takdirde gerek Kullanıcı gerekse üçüncü taraf(lar) açısından oluşabilecek mağduriyetlerin sorumluluğu tamamen Kullanıcı’ya aittir.

9.5.          Kullanıcı, “Jeep Link” hizmetine konu aracının çalınması halinde 444 22 55 numaralı Jeep Müşteri İlgi Merkezi’ni arayarak veyawww.jeep.com.tr veya yolarkadasim.fiat.com.tr  adresinde belirtilen alternatif kanallar üzerinden bilgi vermek zorundadır.

10.  Gizlilik ve Kişisel Verilerin Korunması

“Jeep Link” hizmeti dolayısıyla Kullanıcılar’dan toplanan kişisel verilerin korunmasına ilişkin hükümler, bu kullanım koşullarının ayrılmaz bir parçası olan Jeep Link Kişisel Verilerin İşlenmesi Aydınlatma Metni’nde yer almaktadır.

11. İletişim

“Jeep Link” hizmeti ile ilgili olarak Jeep Müşteri İlgi Merkezi’ne 44 22 55 numarasından ulaşabilirsiniz.

 

12. Uygulanacak Hukuk ve Yetkili Mahkeme

“Jeep Link” hizmetinden kaynaklanan tüm uyuşmazlıklarda Türk Hukuku uygulanacak olup, İstanbul (Çağlayan) Mahkemeleri yetkili ve görevli olacaktır.